» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
نرم افزارجدید تبدیل فایل word به pdf احمدنظری 1395/03/19 دسته بندی : نرم افزار موبایل 0

نرم افزارجدید تبدیل فایل word به pdf  ( کاملا تست شده  تضمینی با پشتیبانی از فایل های فارسی و حتی کد شده )

باسلام. خدمت دوستان عزیز و گرامی خبر خوشی برایتان داریم. مدتها بود بعضی از کاربران دنبال مبدل های فرمت های فایلها به یکدیگر بودن مخصوصا دانشجویان و تبدیل فرمت های word به pdf و بالعکس. ولی با دانلود و امتحان خیل عظیم این نرم افزرها متاسفانه باز پیدا شد حتی یک نفری که نتونه کارشو درست انجام بده. پس ما سعی کردیم با تغییر در سیستم یک نرم افزار که از اینترنت رایگان دانلود کرده بودیم مشکل این یه نفرهارو هم حل کنیم. دوستان گلم نرم افزاری براتون آماده کرده ایم با ضمانت 100 درصد تضمینی و کاربردی. بله این نرم افزار، نرم افزار تبدیل فایل های word به pdf بدون کوچکترین مشکلی.دوستان این نرم افزار در عرض یک دقیقه به عنوان میانگین یک فایل 100 صفحه ای word مرتب شده را به pdf ی تبدیل میکند که درست شبیه فایل وردتان خواهد بود فقط با یک تفاوت که فرمت فایل در قالب پی دی اف خواهد بود.این نرم افزار از زبان فارسی و حتی فایل های کد شده پشتیبانی 100 درصد میکند بدون کوچکترین بهم ریختگی در فونت یا صفحات فایل تبدیلیتون.این به شما قول و قسم ناموسی میدهم اگه مشکلی بود حق میدهم بیاید بهم فش ناموس بدین. ما فقط برای راحتی شما عزیزان اینکار کردیم حال خود درباره این محصول و ضمانت ما قضاوت کنید. و تضمین اولمان این است اگر فایل تو فروشگاه تایید شد بدانید مدیریت خودش آنرا تایید خواهد کرد بعد اجازه فروش خواهد داد. من از مدیریت محترم خواستارم خودشان این فایل تست کنن واگه مشکلی نبود با گذاشتن آن در فروشگاه کمک ضامن حرف ما باشند. تاکید میکنم هم خدمت مدیریت محترم هم دوستان عزیز نمونه این فایل تو سایت ها به وفور و حتی رایگان موجود است ولی توجه داشته باشید در عریضمان چی گفتیم و چطور این امر قبول کردیم. فایل در فولدر وینرار میباشد و حجم فایل اصلی در حدود 4 مگابایت میباشد.

بعد از نصب نرم افزار انرا اجرا نموده از سه نقطه پشت کلمه  کریت فایل ورد خودتان را انتخاب نمایید و بر روی کریت کلیک نمایید و در صفحه بعد مسیر فایلتون مشخص نمایید و روی ok کلیک نمایید و منتظر فایل خروجی خود باشید. اگر مشکلی داشتین از لینک تماس با ما برایمان ایمیل بزنید.

دانلود نرم افزارجدید تبدیل فایل word به pdf

بهترین نرم افزار تبدیل فایل word به pdf بدون بهم ریختگی متن

دانلود نرم افزارجدید تبدیل فایل word به pdf با پشتیبانی فارسی


خرید و دانلود | 5,500 تومان
نوع فایل :exe | تعداد صفحات :1
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط