» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
ایجاد مطالب با یک کلیک Content Templater pro تجاری سید جواد عبداله پور 1395/12/07 دسته بندی : وب و برنامه نویسی 0

Content Templater pro یک افزونه جذاب و کاربردی است که اگر خیلی مطلب نویسی دارید.صد در صد بدرد شما خواهد خورد! اما کار این افزونه چیست؟

Content Templater pro یک افزونه جذاب و کاربردی است که اگر خیلی مطلب نویسی دارید.صد در صد بدرد شما خواهد خورد! اما کار این افزونه چیست؟ این افزونه به شما امکان می دهد تا متن هایی را از پیش آماده کنید و در افزونه قرار دهید و تنظیمات مورد نظرتان را روی آن اعمال کنید.مثلا مجموعه، عنوان متن و سایر تنظیمات مطلب را برای آن انتخاب کنید. سپس یک دکمه به بخش ادیتور مطالب شما اضافه میکند.از این پس هرزمان که آن دکمه را بزنید آن متن به طور خودکار در مطلب شما درج می شود و تنظیماتی آن نیز اعمال می شود و دیگر نیاز نیست از اول آن مطلب را بنویسید. این افزونه برای سایت هایی که یک قالب متن تکراری دارند و همیشه بخش هایی از آن را تغییر می دهند بسیار کاربردی است. برای مثال سایتی که همه روزه اخبار هواشناسی یک شهر را قرار می دهد و کل متن یکسان است و فقط عدد دمای هوا تغییر می کند با این افزونه می تواند کار خود را راحت کند و همه روزه به جای نوشتن یک متن تکراری تنها یک کلیک کند و فقط دما را تغییر دهد.! هم اکنون آخرین نسخه این افزونه ارزشمند و فارسی را دانلود کنید.

 

دمو افزونه سازنده :regularlabs سازگار با : جوملا 3x نوع : کامپوننت, پلاگین نسخه افزونه : 6.2.8


خرید و دانلود | 7,000 تومان
نوع فایل :فشرده | تعداد صفحات :5
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط