» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
پروژه کارآفرینی كارخانه توليد ظروف تفلون حسین کوهستانیان 1395/12/09 دسته بندی : گزارش کارآموزی و کارورزی 0

دانلود پروژه کارآفرینی كارخانه توليد ظروف تفلون

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 45

 

 

 

دانلود پروژه کارآفرینی كارخانه توليد ظروف تفلون

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 45

 

 

 

 

 

بخشی از متن:

4 ـ الف ورق آلومينيم :

بعنوان  ماده اصلي  محصول توليدي   كاربرد دارد . در حقيقت ظروف تفلون هاي ظروف منتهي با پوشش تفلون مي باشد . مقدار مورد نياز طرح با توجه به ضايعات و پرت آن بميزان 20% ،تن در سال بر آورد ميگردد . منبع  تأمين آن داخلي و كارخانه توليد پروفيل و ورق آلومينيم اراك  مي باشد .

4 ـ ب ـ رنگ كوره اي :

جهت رنگ كردن قسمت بيروني ظرف مورد استفاده قرار ميگيرد مقدار مورد نياز  طرح با توجه به ضايعات  و ريخت و پاش آن در كوره و آبشار  رنگ 2300 كيلوگرم در سال برآورد و هزينه ميشود . منبع تأمين آن داخلي و كارخانجات رنگسازي سراسر كشور مي باشد .

4 ـ ج ـ پيچ و پرچ

براي اتصال دسته به بدنه ظرف  از انواع  پرچ استفاده مي كنند و همچنين براي اتصال دسته باكاليتي بدسته  فلزي  انواع پيچ را مورد استفاده قرارميدهند (پيچ تلگرافي) منبع تأمين آن داخلي و كارخانجات نور  و پيچ در سراسر  كشور مي باشد .

مقدار مورد نياز 1620000 عدد در سال است .

4 ـ دـ كارتن و بروشور 

جهت بسته بندي انواع  ظروف تفلون مورد استفاده قرار ميگيرد  منبع تأمين آن داخلي و از كارخانجات توليدي كارتن از مقواي آماده خريداري ميشود .

 

 

مواد اوليه خارجي

4 ـ الف : تفلون

جهت پوشش داخلي ظرف كاربرد دارد  و اين پوشش تفلوني باعث ميشود كه حرارت  مستقيماً به غذا نرسد و باعث سوختن  و چسبيدن غذا به  ته ظرف نشود . منبع تأمين آن كشورهاي اروپائي از جمله آلمان و سوئيس مي باشد و جزء كالاهاي  وارداتي بوده و همه سال مقداري ارز مملكت صرف  واردات  آن  ميشود .   واردات آن موكول به موافقت وزارت بازرگاني  و صنايع مي باشد .

4 ـ ب: باكاليت

براي ساختن دسته باكاليتي ، پودر باكاليت را مورد استفاده قرار ميدهند منبع تأمين آن كشورهاي اروپائي و ژاپن بوده و جزء كالاي وارداتي و يا مواد اوليه وارداتي مي باشد .


خرید و دانلود | 2,200 تومان
نوع فایل :word
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط