» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
درس پژوهی علوم تجربي دبستان (زمين پويا) حسین کوهستانیان 1395/12/30 دسته بندی : پروژه و مقاله 0

درس پژوهی علوم تجربي دبستان (زمين پويا)

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحه: 26

 

 

درس پژوهی علوم تجربي دبستان (زمين پويا)

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحه: 26

 

 

 

چکیده:

پژوهش حاضر به صورت کیفی از نوع درس پژوهی با عنوان زمين پويا ودر مدرسه ی .....  اجرا شده است . این درس پژوهی به صورت گروهی و با مشارکت    همکاران فرهنگی با موضوع مذکور به اجرا در آمد .

ازآن جا که مساله ی آتش فشان  از موضوعات بسیار مهم و جزو اهداف آموزشي دوره ی ابتدایی می باشد ، لذا چالش های پیش روی گروه در این حوزه این بود که ما چگونه می توانیم در تدریس به صورت موثر عمل کرده و اهمیت درس را به صورتی شایسته به دانش آموزان بفهمانیم  .

پس از اجرای طرح درس اولیه ( سناریو ) و بازبینی آن ، نهایتا سناریو در کلاس تدریس و توسط اعضای گروه به مشاهده و نقد و تحلیل گذاشته شد و در تدریس مجدد نیز اصلاحاتی صورت گرفت که نتایج ذیل از این اجرا حاصل گردیده است  :

v وجود دوربین و همکاران ناظر در کلاس موجب جلب توجه دانش آموزان و خروج کلاس از روند طبیعی می گردد  که در تدریس مجدد سعی در رفع این اشکال گردید  .

v برخی از دانش آموزان بسیار کم حرف بوده و لزوم رفع این مشکل به نظر می رسد  .

v در تدریس مجدد مشکل گردش صحیح مجری در سطح کلاس ، برخورد خشک اولیه با دانش آموزان برطرف گردید  .

v مجری با طرح سوالات مختلف و طرح جملات ناقص جهت تکمیل آن توسط دانش آموزان  کم حرف سعی در فعال کردن دانش آموزان می بودند.


خرید و دانلود | 5,000 تومان
نوع فایل :word
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط